Sayfalar

14 Mart 2013 Perşembe

Rengarenk Battaniye

Başlığı aslında rengarenk battaniyem bitti diye atmak isterdim ama ne yazık ki hala son bir sıra çerçevesi duruyor. Bir türlü gidip ip alamadım çünkü.


 Yine de paylaşmak istedim. Çok şirin oldu çünkü. Sevgili anneciğimin ellerine sağlık. Ben başladım ama çoğunu o ördü. Bana kalsa bu kadar sabırlı olabilecek miydim bilemiyorum. Ama ortaya güzel şeyler çıktıkça daha bir hevesleniyor sanki insan:)

Hemen belki yapmak isteyen olabilir diye detaya gireyim. Ölçüleri 11*15 kare ve herbir kare de 25 ilmekle başlandı.Örgümüz haroşa. Karelerin etrafı annem tarafından tığla çerçeve yapıldı ve yine annecim tarafından tığla birleştirildi. Yumaklarımın markası Himalaya (tüylenmeyen ip) idi. ancak farklı ve güzel renkler buldukça ne marka bulursam aldım:)) 3,5 numara şişle örüldü.


Bu arada battaniyeyi yapmaya ne zaman başladığımı ve ne kadar sürede tamamlandığını buradan görebilirsiniz

6 yorum:

  1. Ellerinize saglik ne guzel olmus..

    YanıtlaSil
  2. çok güzel görünüyor.. benim de bitirilmek üzere olan bir battaniyem var.. inşallah sizin kadar bir aşamaya gelirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ki de bir sene de bitti hem de annemin yardımıyla Emine hanımcım, eminim sizinki de biter, hem de çok güzel olur:)

      Sil
    2. Cok guzel olmus. Emeginize saglik. Renkler harika

      Sil

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...