Sayfalar

27 Mart 2012 Salı

Keçe İşi Örtüler Ne Kadar da Güzelmiş

Son zamanlarda dikattimi fazlasıyla çekmişti. Bazı bloglarda keçeden yapılan oyuncaklar falan görmüştüm çok hoşuma gitmişti. En son bir alışveriş sitesinde rastladım keçe işi örtülere.

Masa örtüleri, peçeteler, amerikan servisleri, yastıklar ve en çok hoşuma giden de mutfak önlüğü ve takımıydı.
Karar verdim ben de hemen kumaş alıp yapıcam. Özellikle önlük takımını yapmayı çok istiyorum. Aslında hiç de zor görünmüyor.


Bir de evde bir sürü cam kavanoz birikti. Önce onların aynı model olanlarını ayırıp kapaklarını da bu şekilde süslemek istiyorum.:)


Peki ya bu yastıklara ne dersiniz:) Çok güzel gerçekten değil mi:)

Eğer kumaşlarımı alıp planlarımı gerçeğe dönüştürürsem, tabii ki ilk fırsatta burdan sizlerle paylaşacağım:)

5 yorum:

  1. Merakla bekliyorum yaptıklarını... ben istediğim gibi keçe bulamadım netten alacağım artık...

    YanıtlaSil
  2. Ben henüz bakmadım. Ama bu hafta sonu bakmayı düşünüyorum. Bulursam sana da söylerim aldığım yeri istersen:)

    YanıtlaSil
  3. AAa çok sevinrim. Ben urda kalın keçeler buldum yarım A4 kadar. onlar da kullanışsız oluyo... Çok sağol..

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyyy çok harıka olmuslar bayıldım ellerıne saglık emeyıde

    YanıtlaSil

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...