Sayfalar

31 Ağustos 2014 Pazar

Yeni, beyaz, cici yastık



Sen ne güzelsin beyaz, sana her renk yakışıyor. Ben de beyaz ip bulunca tüm yarim islere rağmen hemencecik bu şirin yastığı örüverdim. Çiçekler pek bir acemi işi oldu ama bi dahakiler cok daha güzel olacak söz.



Kardeşlere bir yenisi daha eklenmiş oldu böylece. Yakinda bir yastıkçı dukkanı açacak kadar çok yastık olacak diye korkuyorum. Örme hevesim pek bir çok bu aralar.
Tabi topi izin verirse.



Bu arada topicim de gayet iyi. Tek sorun bencağızı yoruyor biraz. Devamlı bir koşma, hoplama, tırmanma halinde. Gectiğimiz ay birinci yaşımızı doldurduk. Darısı nice mutlu senelere inşallah.

6 yorum:

  1. Uzun, mutlu, sağlıklı bir ömrü olsun topicin, maraton bundan sonra başlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim:) Evet sanırım maratonumuz başladı:)

      Sil
  2. Ellerinize sağlık, çok güzel olmuş yastık.
    Yavrunuza da nice mutlu seneler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Begenmenize çok sevindim. Topicimle ilgili güzel dileklerinize de teşekkür ederim. Sevgiler...

      Sil
  3. çok beğendim. başka bir yerde seninkine benzer örnekte yuvarlak modelini görmüştüm ama bu daha bir güzel durmuş. ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Özlemcim. Doğruyu söylemek gerekirse ben de yuvarlağından gördüm önce ama kare örmek daha kolay gibi geldi. Begenmne çok sevindim.

      Sil

Sen Ne Dersin?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...